Grafik zajęć

Na zajęcia obowiązują zapisy w rejestracji – telefonicznie bądź na miejscu.
Kliknij na nazwę dnia tygodnia aby zobaczyć listę zajęć w wybranym dniu.

16:00 – 17:00 Kobieta 60+

Kasia Wojtera

Zajęcia przeznaczone dla kobiet od 60 r.ż (bez względu na poziom zaawansowania treningowego).
Spotkania mają na celu zachowanie sprawności fizycznej, zdrowia oraz dobrego samopoczucia.
Zajęcia są inspirowane treningiem funkcjonalnym, jogą, i pilatesem. 

 

17:15 – 18:15 Jogilates – grupa mieszana  

Kasia Wojtera

Zajęcia dedykowane osobom, które mają na celu zbudowanie siły, pracę nad elastycznością, mobilnością,
poprawą zakresów ruchów oraz ogólny wzrost sprawności fizycznej. Sekwencje ruchowe inspirowane są zdrowym ruchem,
jogą, pilatesem oraz świadomą pracą z ciałem.
Podczas zajęć wykorzystywany jest różnorodny sprzęt, m.in. rollery (wałki), klocki do jogi, paski itd.

9:00 – 10:00 JOGA 

Joanna Moździerz-Kozłowska

 

18:30 – 19:30 Jogilates

Kasia Wojtera

Zajęcia dedykowane osobom, które mają na celu zbudowanie siły, pracę nad elastycznością, mobilnością,
poprawą zakresów ruchów oraz ogólny wzrost sprawności fizycznej. Sekwencje ruchowe inspirowane są zdrowym ruchem,
jogą, pilatesem oraz świadomą pracą z ciałem.
Podczas zajęć wykorzystywany jest różnorodny sprzęt, m.in. rollery (wałki), klocki do jogi, paski itd.

19:00 – 20:00 Zdrowy Kręgosłup – ZAJĘCIA RUSZAJĄ OD LISTOPADA 

Paulina Czech

Ćwiczenia specjalnie przygotowane dla każdej osoby, która chce podjąć aktywność fizyczną minimalizującą bóle pleców lub profilaktycznie im zapobiegać.
Trening wzbogacony jest o techniki hipopresyjne i mięśni głębokich.

9:00 – 10:00 JOGA 

Joanna Moździerz-Kozłowska

 

10:30 – 11:30 MAMA + DZIECKO

Kasia Wojtera

Zajęcia przeznaczone dla kobiet po porodzie (po porodzie drogami natury, po porodzie naturalnym można wziąć udział po 6 – 8 tyg.;
po cesarskim cięciu po 10 – 12 tyg.).  Na zajęcia można przyjść z dzieckiem.
Sekwencje ruchowe mają na celu przyśpieszanie regeneracji po porodzie, pracę w obszarze mięśni głębokich,
dna miednicy, a także wzrost siły, elastyczności i mobilności oraz pogłębianie więzi pomiędzy mamą  a dzieckiem.
 

17:45 – 18:45 Gimnastyka słowiańska 

Katarzyna Plutowska 

To system 27 ćwiczeń pielęgnujących kobiece ciało. 
Praktykując, stajemy się rozluźnione, silne i zdrowe poprzez uwolnienie napięć w obszarze miednicy i bioder, otwarcie klatki piersiowej, uniesienie piersi, wysmuklenie szyi (mówi się o 'łabędziej szyi’), rozluźnienie stawów (szczególnie ramion oraz bioder) oraz 'wyciągnięcie’ kręgosłupa. 
 

19:00 – 20:00 Pilates

Monika Sowa

Dla kobiet w każdym wieku, nie będących w ciąży

9:00 – 10:00 Brzuch po ciąży
Kasia Wojtera

Zajęcia dedykowane kobietom po porodzie, w połogu (po 1 – 2 tygodniach po porodzie). Można przyjść z dzieckiem.
Zajęcia są dopasowane do stanu fizjologicznego ćwiczących. Program zajęć ma na celu odbudowę i wzmocnienie mięśni brzucha poprzez świadomą pracę w obszarze mięśni głębokich, dna miednicy, ćwiczenia oddechowe oraz naukę
prawidłowych nawyków na co dzień (krótkie wzmianki), które pomogą w procesach regeneracyjnych organizmu.

 

10:15 – 11:15 Aktywna ciąża

Kasia Wojtera

Zajęcia przeznaczone dla kobiet w ciąży (w każdym trymestrze można dołączyć).
Sekwencje ruchowe są dopasowane do stanu fizjologicznego uczestniczek.
Mają na celu łagodzenie dolegliwości ciążowych, przygotowanie fizyczne i mentalne
do porodu (poprzez określone ćwiczenia, techniki oddechowe, relaksacyjne, afirmacje,
wizualizacje, naukę pozycji wertykalnych itd.) oraz szybszą regenerację po porodzie. 
 

 

11:30 – 12:30 Kobieta 60+

Kasia Wojtera

Zajęcia przeznaczone dla kobiet od 60 r.ż (bez względu na poziom zaawansowania treningowego).
Spotkania mają na celu zachowanie sprawności fizycznej, zdrowia oraz dobrego samopoczucia.
Zajęcia są inspirowane treningiem funkcjonalnym, jogą, i pilatesem. 
 

 

Warsztaty

Więcej informacji znajdziesz na naszym Facebooku w zakładce Wydarzenia lub na rejestracji.